Hello hello baby you called
喂喂 寶貝你打來
I can’t hear a thing
我什麼都聽不到
I have got no service
一格收訊有沒有
In the club, you say? say?
在夜店裡,你說什麼 ?,說什麼 ?
Wha-wha-what did you say huh? 
 什麼 什麼 什麼你到底說什麼?                                                                                                                                      You’re breakin’ up on me
你要甩了我
Sorry I cannot hear you
對不起 我聽不到你的聲音
I’m kinda busy
我現在有點忙
K-kinda busy
有點忙
K-kinda busy
有點忙
Sorry I cannot hear you
對不起 我聽不到你的聲音
I’m kinda busy
現在有點忙
Just a second
稍等一下
It’s my favorite song they’re gonna play
他們現在要播我最愛的歌
And I cannot text you with a drink in my hand, eh?
而且手上有飲料不能傳簡訊吧 ?
You shoulda made some plans with me
你早因該好好來跟我做個規畫
You knew that I was free
你明知道我之前有空
And now you won’t stop calling me
現在才不能狂打電話
I’m kinda busy
現在有點忙
Stop callin’
別打了
Stop callin’
別打了
I don’t wanna think anymore
我不要再想了
I got my head and my heart on the dancefloor
我現在全心全意都在舞池上
Stop callin’
別打了
Stop callin’
別打了
I don’t wanna talk anymore
我不想再跟你說了
I got my head and my heart on the dancefloor
我現在全心全意都在舞池上

E-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e
Stop telephonin’
別再打給我了
Me-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e
I’m busy e-e-e-e-e-e-e-e-e-e
我很忙
Stop telephonin’
別再打給我了
Me-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e
Can call all you want but there’s no one home
愛怎麼打隨打 可是沒人在家
And you’re not gonna reach my telephone
你也不會等到我接電話
‘Cuz I’m out in the club
因為我會在夜店裡鬼混
And I’m sippin that bubb
一我正在啜飲那泡泡
And you’re not gonna reach my telephone
你也不會等到我接電話
Boy why you blown up my phone
男孩, 為什麼你要疲勞轟炸我的電話
Won’t make me leave no faster
即使這樣也不會讓我早點離開
Put my coat on faster
快點穿上大衣
Leave my girls no faster
快點離開我的女孩
I shoulda left my phone at home
我真該把電話留在家裡
‘Cuz this is a disaster
因為這是場災難
Calling like a collector
像是討債公司一樣
Sorry, I can’t answer
抱歉我不能接Not that I don’t like you
不是因為我不喜歡你
I’m just at a party
我只是在派對裡
And I am sick and tired of my phone r-ringing
電話一直響 我實在是煩到不行
Sometimes I feel like I live in grand central station
有時候我覺得好像往中央車站
Tonight I’m not takin’ no calls
今晚我一通電話都不接
‘Cuz I’ll be dancin’
因為我在跳舞
Stop callin’
別打了

arrow
arrow
    全站熱搜

    佳喵~ 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()